שמאי מקרקעין בתל אביב

שמאי מקרקעין בתל אביב, לפני שנדבר על מה הם השימושים שבשבילם נצטרך להשתמש בשירותיו של שמאי המקרקעין, נדבר על למה שנצטרך אותו בכלל ומתי נזדקק לשירותיו. שמאי מקרקעין בתל אביב נצטרך בעיקר בזמן ביצוע עסקת נדל"ן (נכסי דלא ניידי), אז נזדקק לשירותי הערכות שווי של הנכס שאותו אנו מתכוונים למכור או להתמקח עליו. שמאי מקרקעין במובן מסוים יכול ממש לחסוך או להרוויח לנו כסף רב, לחסוך בזמן שאנו רוכשים נכס ועלולים לשלם עליו יותר ממה שהוא שווה, או להרוויח בעת מכירת נכס שלנו שלא נמכור את הנכס במחיר זול יותר ממה שהיינו יכולים. 

מה התפקיד של שמאי מקרקעין?

שמאי מקרקעין הוא מי שמוסמך לתת חוות דעת על ערך הנכס. אל תשכחו כי בעולמות הנדל״ן קיימים באמת הרבה מאוד שיקולים שמשפיעים על מחירו של נכס זה או אחר. השיקולים הללו יכולים להיות מושפעים מהמיקום של הנכס, אלו יכולים להיות שיפוצים שערכו בנכס או היתר מהעירייה עבור כל הרחוב לבנות עוד קומה שתוסיף לנכס חדרים. כלומר, השמאי צריך לעשות חישוב מסובך שלוקח את כל המידע הזה בחשבון ונותן בסופו של דבר תוצאה.

שימושים נוספים של שמאי מקרקעין

אנשים רבים נוטים לוותר על השכרת שירותים של שמאי מקרקעין בתל אביב, גם מכיוון שהם יודעים שהם יצטרכו לשלם לשמאי מקרקעין של הבנק ובכך לשלם פעמיים, אבל בעיקר כי הם לא יודעים ומודעים לצורך הכרחי של השמאי. זוהי טעות חמורה שעלולה לעלות להם לבסוף ביוקר.

מעבר להערכה נכונה של הנכס שתגרום לחיסכון או לרווח משמעותי לאותו לקוח ששכר את שירותיו, שמאי מקרקעין פרטי יכול להציל את הלקוח לפני חתימה על חוזה בכך שהוא מבצע בדיקה מקיפה ורחבה על הנכס לפני החתימה על החוזה.

מעבר להערכת הנכס ובדיקה מקיפה לפני חתימה של חוזה, שמאי המקרקעין בעיר מספק גם שירות משלים בדומה לעורך דין, הוא יכול לסייע המון בהיבטים המקצועיים מעבר להיבט השמאי, כמו בהתייחסות לנושא המיסים, המשכנתא ועוד, אשר עלולות לשנות ולהשפיע לחלוטין על כדאיות העסקה ועל התמורה הכלכלית.

תכנית מרכזית אותה צריך להכיר לעומק שמאי מקרקעין בתל אביב

התוכנית המעודכנת ביותר שחלה כמעט על כל האזורים המרכזיים בתל אביב נקראת "תכנית הרבעים".

תכנית זו שפורסמה ברשומות בשנת 2018 קובעת זכויות בנייה לבנייה חדשה ותוספת על קיים ברחבי העיר.

התוכנית מחלקת את העיר לרבעים 3, 4, 5 ועוד.

לכל רובע נקבעים זכויות בנייה בהתאם לשנת בניה לבניין, גובהו לפי תכנית תקפה, וסוג קומת הקרקע הבנויה (מסחר/מגורים).

בנוסף העיר מגדירה גם "תחום עיר לבנה" כאשר בתחום אזור זה היקף זכויות הבנייה יהיו שונה משאר האזורים.

שמאי מקרקעין בתל אביב חייב לשלוט בכל פרמטרי התוכנית.

שמאי מקרקעין בתל אביב

למה תמיד כדאי לבחור שמאי מטעמכם?

בסופו של דבר, אף אחד לא ידאג לכם כמו שאתם יכולים לדאוג לעצמכם. בין אם אתם נמצאים בעיצומו של רכישת נכס ובין אם אתם במשא ומתן עם העירייה בנוגע לגובה היטל ההשבחה שאתם צריכים לשלם, בסופו של דבר, כל צד בסיפור ישאף להגדיל את הרווחים שלו. כך שגם אם יגיע שמאי מטעם העירייה או מטעמו של הצד השני במשא ומתן, אל תהיו בטוחים כי זה בא לטובתכם דווקא. ההמלצה היא תמיד להביא מי שייתן חוות דעת נוספת ויאפשר לכם לשלם, בסופו של דבר, הרבה פחות כסף.

מוכרים או קונים דירת מגורים בתל אביב? כל מה שצריך לדעת על בחירת שמאי בעיר הגדולה

תל אביב, בירת המסחר, התרבות וחיי הפנאי של ישראל, היא גם אחת מהערים היקרות ביותר בישראל בכל הנוגע למחירי הדיור, עם ביקושים גואים וזינוק משמעותי ותנודתי במחירי הדירות לאורך השנים האחרונות. עד לפני חמש שנים, המחיר הממוצע של דירה שנרכשה בתל אביב עמד על 2.8 מיליון ₪ (לפי נתוני ה-למ"ס), וכיום, המחיר הממוצע עומד על 3.7 מיליון ₪. היבט נוסף המאפיין את שוק הנדל"ן למגורים בתל אביב בא לידי ביטוי בהיקפי הבנייה החדשה במהלך העשור האחרון. נכון להיום, הבנייה החדשה בתל אביב מהווה כ-7% מכלל התחלות הבנייה בישראל, כאשר ל-30 אלף הדירות החדשות שנוספו לעיר במהלך העשור האחרון מתווספות מאות דירות חדשות במסגרת פרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית (תמ"א 38) במהלך השנים האחרונות.

מעוניינים לבדוק לעומק עסקת מקרקעין בתל אביב? זה הזמן לשירותי שמאי מקרקעין

שוק הנדל"ן למגורים בתל אביב הוא אחד משווקי הנדל"ן התנודתיים ביותר בישראל עם שינויים תכופים במחירי הדירות המוצעות למכירה בכל רחבי העיר, גם בשוק הדירות החדשות וגם בשוק הדירות יד שנייה. כפועל יוצא מכך, כל עסקת נדל"ן למגורים בתל אביב (בכל סדר גודל כספי), חייבת להיות מלווה על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם, לרבות, מתווכי נדל"ן, עורכי דין בתחום דיני המקרקעין ושמאי מקרקעין האמון על הערכות שווי ואומדן שווי הדירות.

שירותיו של שמאי דירות בתל אביב נחוצים ומיועדים לכל אילו מביניכם המעורבים בעסקת נדל"ן כזו או אחרת בשוק הנדל"ן למגורים בתל אביב, ואין זה משנה אם אתם בצד של המוכרים או בצד של הרוכשים. בשני המקרים, שירותיו המקצועיים של שמאי מקרקעין בתל אביב יאפשרו לכם לקבל נתון מדויק בכל הנוגע לשווי הנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש או למכור, ובכך, תוכלו  לבחון את כדאיות העסקה בזמן אמת ולבסס את החלטתכם על מכלול המשתנים המשפיעים על מחיר הנכס.

מהם שירותי שמאות לשוק הנדל"ן למגורים בתל אביב?

  • הערכת שווי הנכס על פי גישת ההשוואה שהיא למעשה שיטה נפוצה להערכת שווי דירות למגורים. שיטה זו מבוססת על ניתוח עסקאות בשוק הנדל"ן למגורים ועל בחינת פרמטרים שונים המשפיעים באופן ישיר על שווי הדירה, לרבות, גודל הדירה, מצבה התחזוקתי, סביבת המגורים וכדומה.
  • בדיקות נלוות לצורך בירור בעיות מיסוי ו/או שעבוד על הנכס ו/או בעיות בגין בניה בלתי חוקית בשטח הנכס
  • בדיקת תשתיות מקיפה של הכנס ומבנה המגורים
  • בירור נושא רישום הדירה בטאבו
  • בדיקה מקיפה של סביבת הנכס בכל הקשור לאישור בנייה עתידיים בסביבת הנכס

 

אליסף - משרד שמאות מקרקעין מציג: התמחות בשוק הנדל"ן למגורים בתל אביב

אנחנו באליסף משרד שמאות מקרקעין, עוסקים ומתמחים בכל ההיבטים הנלווים להערכות שווי נכסים מכל סוג, תוך התמחות ענפית בשוק הנדל"ן למגורים בתל אביב. שירותי שמאי דירות בתל אביב המוצעים על ידינו מבוססים על הניסיון והידע המקצועי העומד לרשותו גם בתחום שמאות מקרקעין וגם בתחום דיני המקרקעין והם מיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים לקנות או למכור דירה ברחבי תל אביב ולכל אילו מביניכם הבוחנים אפשרויות השקעה בשוק הנדל"ן למגורים בעיר הגדולה.

משרד אליסף אביטל שמאי מקרקעין

המשרד מספק שירותי שמאות מקרקעין מזה זמן רב וכבר צבר המון ניסיון בתחום, מספק את כלל שירותיו ושימושם העיקרי של שמאי מקרקעין ומבין את הצורך הכרחי במענה איכותי, מקצועי ומוכשר בתחום ולכן התחייב לתת את השירות המקצועי ביותר, ויחד עם זאת יחס אישי וחם ללקוחותיו.
לכן אם אתם מחפשים משרד שמאות מקרקעין מקצועי ובעל ניסיון ושירות על הצד הטוב ביותר, צרו קשר או השאירו פרטים. 

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן