שמאי מקרקעין ברעננה

אז מה זה בעצם אומר להיות שמאי מקרקעין ברעננה? בניגוד לתחומים אחרים בעולם ההשקעות, נדלן הוא מה שבו לכל נכס יש שווי אחר. על פניו זה נשמע הגיוני, שכן אתם מכירים את השוק ומודעים לכך שמדובר על שוק הטרוגני במידה משמעותית. אבל חשוב להבין כי באמת, בניגוד למניות הנסחרות בבורסה או לכל נכס אחר איתו סוחרים בשוק ההון, כאן מדובר על מה שיש כל כך הרבה משתנים שיכולים להצביע על מחירו הסופי של הנכס.

מה הגורמים שמשפיעים על מחירו של הנכס? ותפקיד שמאי מקרקעין ברעננה בבחינתם

מחיר של נכס זה או אחר נקבע בדרך כלל על פי הפרמטרים הבאים:

  1. המיקום של הנכס: יותר מהכל, המיקום של הנכס הוא אולי הגורם המשמעותי ביותר שקובע את מחירו. מדובר על מה שהוא אולי נראה מובן מאליו אבל תחום שקשה בכל זאת לחזות אותו מראש, פעמים רבות מידת הדיוק היא זו שקובעת את מידת המיומנות של השמאי.
  2. היתרי בניה שקיימים או שלא קיימים: היתרי בניה הם מה שקשה להוציא במדינת ישראל בה בירוקרטיה יכולה להיות בהחלט מאתגרת. אין כל ספק כי נכס שיש עליו כבר אישורי בניה הוא מה שהשווי שלו מוערך ביותר כסף מזה שאין לו את אישורי הבניה הללו.
  3. התשתיות של הנכס עצמו: כמובן שכאשר מדובר על שטח פתוח או על שדה חקלאי הדיון על התשתיות הוא פחות דרמטי, אבל במידה ומדובר על דירת מגורים, התשתיות עלולות להשפיע באופן חד משמעי על השווי של הנכס בסופו של דבר.
  4. התשתיות של פני הרחוב והאפשרויות הטמונות בו: רחוב שיש בו מוסדות חינוך, למשל, יעלה יותר מנכס הממוקם בנקודה בה אין מוסדות חינוך. מוסד שממוקם בנקודה בה העיר לא משקיעה יעלה פחות וכן הלאה. הרבה פעמים, אגב, זה הרגע בו שמאי מקרקעין ברעננה מוצא את כל אותם הפגמים שהרוכשים הפוטנציאליים לא מוצאים, כך שתמיד כדאי לבחון את הדברים מהבחינה הזו.

שמאי מקרקעין ברעננה יכול לעזור לכם לחסוך הרבה מאוד כסף

עבודה של שמאי מקרקעין ברעננה היא לאפשר לכם למצות את הזכויות שלכם על ידי הבנה ברורה מאוד של שווי הנכס בגינו מתנהל דיון. הרבה פעמים ניתן לקבל הקלות במס באופן זה או אחר, בייחוד בכל מה שנוגע להיטל השבחה. שמאי יכול לחסוך לכם לא מעט כסף על ידי הערכה מחודשת של שווי הנכס.

כדאי לפנות לשמאי לפני תהליכי בניה מול יזם נדלן

אם הבניין שלכם מועמד לפרויקט תמ”א 38 או במידה ואתם מועמדים לפינוי בינוי, חשוב לעבוד מול שמאי מקרקעין ברעננה ולבצע הערכת שווי נכס היום וכמה יהיה שווה לאחר השיפוץ. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם בסופו של דבר אכן חותמים על עסק משתלם. אין שום סיבה שלא תחתמו על מה שבאמת יכול לתת לכם ערך אמתי בסופו של דבר.

שמאי מקרקעין ברעננה

שמאי מקרקעין הוא מי שלמד הרבה זמן ועוד יש לו מה ללמוד

עבודה של שמאי מקרקעין ברעננה לא נמדדת רק במתמטיקה פשוטה. מדובר על תהליך בו שמאי מקרקעין צריך לבחון את האלמנטים שמשפיעים בסופו של דבר על הערך של הנכס. שמאי מקרקעין ברעננה הוא מי שלא רק למד ועבר את ההכשרות וההסמכה המתאימים. אלא מדובר על מי שהתפקיד שלו הוא להבין היטב את נתונים בשטח כדי לבחור נכון. זו הסיבה בגינה יש משמעות לבחירה של איש מקצוע מנוסה ומיומן. על פניו הרי זה נשמע כאילו מדובר על חישוב פשוט, אבל החישוב של איש המקצוע יכול לשנות את ההחלטה שלכם בדבר הרכישה או המכירה מקצה לקצה, לא כדאי לבחון את הדברים היטב אם כך?

אתם מוזמנים לפנות ולקבל ייעוץ מקצועי

אליסף שמאי מקרקעין ברעננה, עובד בתחום כבר לא מעט שנים. אני מאמין כי עבודה זו יכולה לאפשר לעשרות רוכשים ומוכרים ישראלים לבצע עסקים משתלמים יותר על ידי היכרות עם הנתונים. העבודה הזו היא לא סתם חשבון פשוט, העבודה הזו היא הדרך שלי לעזור לכם, לכל אותם ישראלים שמתמודדים מול האתגרים שנוספים תמיד לעסקים בענף הנדלן. אני עומד כאן לרשותכם עם ניסיון ועם מיומנות. אז למה אתם מחכים? זה הזמן שלכם ליצור קשר.

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן