שמאי מקרקעין בראשון לציון

את שירותיו של שמאי מקרקעין מכירים רוב האנשים ממקרים של רכישה או מכירה של דירה. כאשר אדם מעוניין למכור דירה ורוצה להבטיח שהוא מקבל עליה את הסכום האמיתי אותו הוא יכול לקבל הוא שוכר את שירותיו של שמאי מקרקעין בראשון לציון שמכיר את האזור ומבקש ממנו לתת הערכה של שווי הדירה. מקרה נפוץ נוסף בו נזקקים לשירותיו של שמאי מקרקעין הוא כאשר רוכש דירה מעוניין לדעת האם המחיר הנדרש על הדירה משקף את השווי האמיתי של הדירה או לא. אמנם, ישנם מקרים נוספים בהם נדרש לשמאי מקרקעין.

שמאי מקרקעין בראשון לציון המבוקשת

עסקאות נדל"ן בעיר מבוקשת כמו ראשון לציון אינן פשוטות. רגע לפני שאתם ממהרים לסכן את כל כספכם כדאי לעצור ולוודא שאתם אכן מודעים לערך המלא של הנכס. המידע שתקבלו משמאי מקרקעין עשוי לחשוף ליקויים שעתידים לשנות את ההחלטה שלכם. בדיקת שמאי מקרקעין בראשון לציון כוללת את מצב המבנה, הסביבה, אופציות לשדרוג עתידי ותנאי העסקה. רק שמאי מקרקעין מקצועי ומנוסה שמכיר היטב את העיר יידע לומר לכם האם העסקה אכן משתלמת וכמה הנכס יהיה שווה בעוד מספר שנים. תהיו אתם חכמים יותר ואל תרכשו או תמכרו נכסים מבלי להתייעץ עם שמאי. אם תדעו כמה הנכס שווה תצליחו להגן טוב יותר על האינטרסים האישיים שלכם ובסופו של דבר גם תרוויחו יותר.

מקרים נוספים בהם נדרש שמאי מקרקעין בראשון לציון

את שירותיו של שמאי המקרקעין נזדקק גם במקרים הללו:

  • בעת לקיחת משכנתא – כאשר אנחנו באים לבנק עם ההון העצמי אותו הצלחנו לגייס ומבקשים מהבנק הלוואה על החלק שנשאר, הבנק ירצה לבדוק שאכן הדירה שאתם מעוניינים לרכוש שווה את הסכום אותו אתם מבקשים. הבנק יציע לכם שמאי מקרקעין והוא יבוא לבדוק את שווי הדירה. במקרים בהם אתם חוששים שהשמאי שבעצם עובד עם הבנק ייתן הערכה נמוכה כדאי שתשכרו גם אתם שמאי בכדי שיוכל לשאת ולתת עם השמאי של הבנק כדי שתקבלו את התוצאה הרצויה מבחינתכם.
  • בעת קבלת פיצויים – ישנם מקרים בהם המדינה מפקיעה נכסים עבור צרכי ציבור ומפצה את בעליהם. גובה הפיצוי נקבע על פי שומה של שמאי מטעמה. בכדי לוודא שתקבלו את הסכום המגיע לכם תוכלו להיעזר בשירותיו של שמאי מקרקעין שיגיש דו"ח לגבי שווי הדירה והפיצוי הנדרש.
  • בעת קבלת ירושה – כאשר אדם נפטר ומוריש דירה היורשים יצטרכו פעמים רבות לחלוק את השווי שלה בניהם, במקרה כזה שמאי מקרקעין מבצע הערכות שווי של דירה ולפי השווי הזה יחלקו את הירושה.

שמאי מקרקעין בראשון לציון לייעוץ משכנתא - פירוט

הלוואת המשכנתא צפויה להיות ההלוואה הגדולה ביותר שאתם עתידים לקבל במהלך חייכם. ההחלטות שתקבלו כיום בדבר הסכום, המסלול ופריסת התשלומים צפויות להשפיע על מצבכם הפיננסי ב-20 השנים הבאות. זוגות רבים נקלעים למצוקה כספית שמגיעה עד פירוק הזוגיות בעקבות החלטות פיננסיות לא נכונות. התייעצות עם שמאי מקרקעין בראשון לציון מבטיחה שתדעו הכול על הנכס ועל השווי שלו לפני שתשלימו את העסקה. השמאי יבדוק היטב את הרישום של הנכס כך שלא ייתכן מצב בו תגלו לאחר מספר שנים בנייה לא חוקית או רישום טאבו בעייתי.

איזה שמאי עובד עם כל הבנקים?

שימו לב, עליכם להקפיד לבחור שמאי מקרקעין בראשון לציון שיש לו רישיון מטעם לשכת השמאים. הבנק לא יקבל הערכת שווי או כל דוח אחר שאינו חתום על ידי שמאי מקרקעין מוסמך. אם אתם יודעים כבר באיזה בנק אתם צפויים לקבל את המשכנתא, כדאי לבקש מנציג הבנק את רשימת השמאים שהבנק מאשר ולוודא שהשמאי שלכם אכן נמצא בה.

דוגמה למקרה בו שמאי מקרקעין הציל עסקה

תחילה חשוב לציין שרוב בעלי הדירות אמינים ואינם מנסים לרמות אתכם, אך באופן טבעי הם מחויבים לאינטרסים האישיים שלהם ומעוניינים למכור את הדירה במחיר מקסימלי. על מנת להגן על האינטרסים שלכם עליכם לוודא שאתם מקבלים מידע מלא ולבצע בדיקות מקיפות לנכס באמצעות שמאי מקרקעין. אליסף שמאי מקרקעין איתר בהצלחה לא מעט מקרים בהם שטח הדירה הרשום בטאבו אינו זהה לשטח הבנוי בפועל. אלו הם מקרים ברורים של בנייה לא חוקית ואתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים בעוד מספר שנים עם צו הריסה. חייגו עכשיו אל אליסף שמאי מקרקעין, תחסכו כסף ותהיו בטוחים שאתם יודעים הכול על הנכס.

שמאי מקרקעין בראשון לציון

כאשר אתם נזקקים לשירותיו של שמאי מקרקעין  כדאי שתפנו אל הטובים ביותר. אליסף אביטל שמאי מקרקעין מוכר בעיר ששמו הולך לפניו ומאחוריו שנים רבות של ניסיון ומקצועיות בתחום. אם אתם נמצאים באחד המצבים שנכתבו לעיל וזקוקים לשירותיו של שמאי מקרקעין בראשון לציון פנו אליו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

שמאי מקרקעין בראשון לציון

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן