שמאי מקרקעין במודיעין

קונים או מוכרים דירה למטרת מגורים בעיר מודיעין? חשוב שתדעו למה כדאי לכם להשתמש בשירותיו של שמאי מקרקעין במודיעין. התחילו לקרוא

מודיעין או בשמה הרשמי: 'מודיעין – מכבים – רעות'  היא עיר המשתייכת אל מחוז המרכז במדינת ישראל. עיר זו ממוקמת בין הערים הגדולות והיקרות במדינתנו ירושלים ותל אביב. בהתאם לנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מתגוררים בה (נכון לחודש ספטמבר 2022), מעל ל – 98 אלף תושבים וקיים גידול שנתי של 2.6% בקצב האוכלוסייה. חשוב לדעת שעיר זאת תוכננה מלכתחילה להיות עיר מחוז גדולה בין שתי ערים מרכזיות וקיימת בה דרישה גדולה למכירה וקנייה של נדל"ן ולכן גם לשירותי שמאי מקרקעין במודיעין.

העיר מודיעין – נתונים חשובים

נכון לשנת 2021 מודיעין דורגה בעשירייה הראשונה בישראל במכירת דירות חדשות וכניסה לפורטל של מודיעין תחשוף עסקאות נדל"ן רבות הנסגרות בתדירות גבוהה. הערכת מומחים בתחום הנדל"ן היא שהעיר בתנופה ותצמח בקצב מהיר מאוד בעשור הקרוב כאשר ההשערה היא לכ – 150,000 תושבים. נכון לחודש מרץ 2022 ניתן היה לראות זינוק של מעל 200 אחוזים במכירת דירות חדשות במודיעין לעומת שנים קודמות והקצב רק הולך ומתגבר. נכון להיום מודיעין היא אחת הערים המובילות במדינתנו בנתוני מכירת דירות חדשות. כל אלו מובילות לצורך בשירותיו של שמאי מקרקעין במודיעין וזאת על מנת להבטיח עסקה מדויקת ומוצלחת.

יתרונות קניית נדל"ן במודיעין

  • מיקום אידיאלי – בין שתי ערים מרכזיות גדולות ומוכרות, ירושלים ותל אביב.
  • עיר חדשה – מודיעין היא עיר חדשה ביחס לערים רבות בישראל והבנייה החלה בה בשנות ה – 90. לכן, ניתן להבטיח שאין כאן נכסים ישנים המחייבים תשתיות חדשות.
  • אידיאלית למשקיעים – עיר אידיאלית להשקעת נדל"ן ולקניית דירה למטרת מגורים. שכן, הצפי הוא שערך הנכסים במודיעין עולה ויעלה גם בעתיד הקרוב.
  • דיור מגוון – העיר מציעה מגוון רחב של נכסים מדירות קטנות ועד וילות, קוטג'ים ונכסים מסחריים.
  • חינוך ברמה גבוהה – רמת החינוך במודיעין גבוהה וישנן משפחות צעירות רבות.
  • רמות פשיעה נמוכות – אחוזי הפשיעה במודיעין נמוכים.

אלו הם חלק מהיתרונות אשר מובילים רבים להחליט על קניית דירה במודיעין. בחודש יולי של שנת 2021 ועד חודש יוני של שנת 2022 נרשמה עלייה של כ – 30% בהשוואה לשנה הקודמת בכל הקשור אל הנפקת היתרי בנייה במודיעין. כמו כן, בתקופה זו נרשמה עלייה ניכרת של 24.3% בהתחלות בנייה בעיר מודיעין ועלייה של שישה אחוזים בכל הקשור אל סיום בנייתן של מעל ל – 49,000 דירות בעיר.

שמאי מקרקעין במודיעין

מוכרים או קונים נכס למטרת מגורים במודיעין? חשוב שתדעו

התשובה היא כן. חשוב להבין ששירותיו של שמאי דירות במודיעין נחוצים לכל אדם המעורב בעסקת נדל"ן במודיעין, באם מדובר על קונה נכס או מי שמחליט למכור את הנכס שבבעלותו. במסגרת שירותיו המקצועיים, שמאי דירות במודיעין יספק לכם הערכה מציאותית (ויש הטוענים שמדובר על נתון מדויק), לגבי השווי של הנכס אותו מעוניינים לרכוש או למכור בעיר מודיעין. בהתאם לנתונים אלו תוכלו להחליט האם העסקה בה אתם מעוניינים אכן כדאית ובהתאם להגיע להחלטה מבוססת אשר כוללת את כל אותם המשתנים אשר משפיעים על מחיר הדירה.

נדל"ן במודיעין – האם גם את זקוקים לשירותיו של שמאי?

באם החלטתם למכור או לקנות דירה או בית למטרת מגורים בעיר מודיעין חשוב שתשכרו את שירותיו של שמאי מקרקעין במודיעין. חשוב לא לשכוח ששוק הנדל"ן בישראל תנודתי וניכרים שינויים תכופים באותן דירות המוצעות למכירה גם בעיר מודיעין, באם מדובר על דירות יד שנייה או דירות חדשות. לכן, חשוב שכל עסקת מגורים במודיעין (ובכל עיר אחרת בישראל), תלווה על ידי אנשי המקצוע הבאים: שמאי מקרקעין במודיעין אשר יוכל לספק לכם הערכות לגבי שווי ואומדן הדירה בה אתם מעוניינים. כמו כן חשוב לשכור את שירותיהם של מתווכי נדל"ן, עורכי דין שעיקר המומחיות והניסיון שלהם בתחום מקרקעין ועוד.

שירותי שמאות דירות במודיעין – מה תקבלו?

המטרה העיקרית של שמאי דירות במודיעין היא לספק ללקוחותיו הערכת שווי נכס המיועד לקנייה או למכירה. בנוסף, חברת שמאות מקרקעין בה עובדים אנשי מקצוע בעלי ניסיון מספקת לעיתים גם שירותים נלווים החיוניים ללקוחותיה. שירותים אשר בסופו של דבר הינם בעלי חשיבות מכרעת בקבלת החלטה האם להוציא לפועל את עסקת הקנייה או מכירת הדירה או אי מימוש העסקה. בין השירותים המוצעים על ידי שמאי דירות במודיעין אשר מומחה בשמאות מקרקעין תוכלו למצוא את השירותים הבאים:

  • הערכה של שווי נכס – אחת השיטות המוכרות והנפוצות ביותר למטרת הערכת שווי של דירות מגורים היא גישת ההשוואה. הבסיס של שיטה זו נשען על ניתוח עסקאות בשוק הנדל"ן ופרמטרים שונים  המשפיעים על שוויה של הדירה, כמו למשל סביבת המגורים, גודל הדירה, מצבה בהיבט התחזוקתי ועוד.  
  • בדיקות נלוות – בדיקות שעיקרן בירור בעיות שעבוד/ שעבוד/ בניה בלתי חוקית בכל הקשור אל הנכס.
  • בדיקת תשתיות – בדיקה מקיפה של כל הנכס (שטח חיצוני ומבנה מגורים).
  • רישום – בירור כך הקשור אל רישום של הדירה בטאבו.  
  • אישורי בנייה – בדיקה מקדימה של סביבת הנכס וזאת על מנת להגיע למסקנה בכל הקשור אל אישור בנייה עתידיים בסביבה זו.

המומחים של משרד שמאות מקרקעין אליסף בעלי ניסיון רב וידע מקצועי בתחום דיני מקרקעין ושמאות מקרקעין. נשמח לספק לכם הערכת שווי נכסים במודיעין וזאת על מנת שתוכלו להחליט האם אותה עסקת מכירה או קנייה בה התעניינתם, אכן מתאימה לכם. למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

.

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן