שמאי מקרקעין בחיפה

שמאי מקרקעין בחיפה, חיפה, המטרופולין הגדול ביותר באזור הצפון והעיר השלישית בגודל אוכלוסייתה בישראל, היא גם אחת מהערים המובילות בישראל במספר עסקאות הנדל"ן בכל סוגי הנכסים, ובראשם, נכסים למגורים.  מספר עסקאות הנדל"ן בחיפה ההולך וגדל משנה לשנה, מחייב כל אחד ואחת מביניכם המעורב בעסקת נדל"ן כזו או אחרת \להסתייע בשירותיו של שמאי מקרקעין בחיפה  המתמחה בשוק הנדל"ן העירוני.

שמאי מקרקעין - כל השירותים

שירותיו של שמאי מקרקעין בחיפה או בכל עיר מגורים אחרת בישראל, מתמקדים אומנם בהערכות שווי לכל סוגי הנכסים בענף הנדל"ן המיועדים למכירה, קנייה או השכרה, אך הם משלבים בתוכם גם שירותים נוספים שנועדו בין היתר לצרכי בחינת כדאיות כלכלית לצורך השלמת עסקאות נדל"ן ולצרכי מתן חוות דעת משפטית במקרים בהם עסקאות נדל"ן כאלו ואחרות מגיעות לפתחו של בית המשפט. כמו כן, שירותיו של שמאי מקרקעין מתמקדים בתחום ההתחדשות העירונית וזאת לצורך ליווי יזמים ובעלי זכויות במבנים שונים המיועדים לפרויקטים מסוג פינוי בינוי/בינוי פינוי או תמ"א 38.

בחירת שמאי מקרקעין - כיצד?

על פי חוק שמאי מקרקעין שהוסדר בישראל בשנת 2001, העיסוק בתחום שמאות מקרקעין מחייב החזקת רישיון מטעם משרד המשפטים הניתן לבעלי תואר ראשון אשר למדו את תחום שמאות המקרקעין ועמדו בכל דרישות הלימודים והמבחנים של מועצת שמאי המקרקעין. כמו כן, קבלת הרישיון מותנת בתקופת התמחות אצל שמאי מקרקעין מוסמך לתקופה של שנה עד שנתיים וזאת בהתאם להיקף המשרה. כפועל יוצא מכך, בחירת שמאי מקרקעין בחיפה או בכל עיר מגורים אחרת בישראל, חייבת להיעשות בהתאם להסמכה העומדת לרשות השמאי בו בחרתם. מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה להתייחסות לכל אחד מהפרמטרים המקצועיים הבאים:

  • היכרות מעמיקה – היכרות עם שוק הנדל"ן המקומי בחיפה על כל סוגי הנכסים.
  • ניסיון וידע – ניסיון מעשי וידע מקצועי רחב ככל האפשר בענף הנדל"ן בכלל ובתחום משאות מקרקעין בפרט.
  • שירותים – היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי שמאי מקרקעין כזה או אחר.
  • עסקאות – היקף עסקאות הנדל"ן בהן הוא היה מעורב במהלך החודשים האחרונים וסוגי העסקאות והתאמתן לאופי וסוג עסקת הנדל"ן בה אתם מעורבים.

כמו כן, מומלץ להתייחס לגישות השמאות השונות בהן הוא עושה שימוש לצורך הערכת שווי לנכסים כאלו ואחרים, וכמובן, לרמת השירות והיחס האישי המוענק לכם.

הערכות שווי לנכסי מגורים

אחד מהשירותים הנפוצים ביותר בתחום שמאות מקרקעין הוא שירות ייעודי להערכת שווי נכסים לפני מכירה או קנייה. שירות זה מיועד גם לבעלי הנכסים למגורים המעוניינים למכור את הנכס וגם לרוכשים הפוטנציאליים המעוניינים לרכוש נכס למגורים. הערכות שווי לנכסי מגורים בישראל מתבצעות בהתאם לגישת ההשוואה במסגרתה נערך ניתוח מקיף של עסקאות בשוק הנדל"ן למגורים באזור בו ממוקם הנכס שלגביו נערכת הבדיקה.

במסגרת שירותי שמאי מקרקעין בחיפה לצורך הערכת שווי לנכס מגורים כזה או אחר, נערכות בדיקות נוספות המאפשרות הערכת שווי מדויקת ומתן חוות דעת למוכר/קונה בכל הנוגע לכדאיות העסקה על פי הערכת השווי הנאמדת בסוף התהליך. בדיקות אלו כוללת בין היתר בדיקות מקיפות בכל הנוגע לסביבת הנכס ותכנוני בנייה עתידיים בסביבת הנכס, בדיקה מקיפה לצורך בירור זכוכיות על הנכס ובדיקה על הימצאותם של עיקולים על הנכס, בדיקה מקיפה בכל הנוגע לנושא רישום הדירה בטאבו ובדיקת תשתיות בנכס עצמו ובסביבתו. את בדיקת התשתיות מבצע השמאי באמצעות חברות בדק בית שונות העוסקות ומתמחות בנושא, כאשר ממצאי הבדיקה מהווים אינדיקציה לגבי מצב הנכס לצורך הערכת שוויו.

שימו לב – אף על פי שגישת ההשוואה היא הגישה הנפוצה ביותר בישראל לצורך הערכת שווי נכס למגורים בעיקר, כל שמאי מקרקעין מנוסה ומקצועי, בוחן את הערכת השווי על פי גישות שמאות נוספות וזאת לצורך מתן הערכת שווי מדויקת.

שמאי מקרקעין בחיפה

משרד שמאות מקרקעין בחיפה

אליסף שמאי מקרקעין, הוא משרד שמאות מקרקעין בחיפה המתמחה בהערכות שווי לכל סוגי הנכסים. לצוות המשרד, ניסיון מקצועי רב שנים בשוק הנדל"ן החיפאי, כאשר שירותי המשרד חולשים על כל שירותי השמאות האפשריים בתחום המקרקעין, מהערכות שווי לנכסי מגורים, דרך בדיקות כדאיות כלכליות להשלמת עסקאות נדל"ן בחיפה ועד למתן חוות דעת לצורך בירור עסקאות נדל"ן בבית המשפט.

אם גם אתם מחפשים אחר שמאי מקרקעין בחיפה לצורך השלמתה של עסקת נדל"ן כזו או אחרת,

זה הזמן ללחוץ כאן וליצור קשר ישיר עם נציגי המשרד.

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן