שמאי מקרקעין בחדרה

שמאי מקרקעין בחדרה. העיר המשתייכת אל מחוז חיפה וממוקמת בצידו הצפוני של מישור החוף התיכון היא אחת הערים המתפתחות בשנים האחרונות.  נכון לשנת 2020 נבנו בה כעשרת אלפים יחידות דיור חדשות ומספר התושבים בה נכון לשנת 2021 הינו 108,534. חדרה ממוקמת בין חיפה לתל אביב, יש בה את פארק נחל חדרה, אזור תעשייה מפותח , תחנת רכבת, תחנת הכוח אורות רבין, פארק ושמורת חפציבה, בריכת יער, פארק השרון המתחבר ליער חדרה העשיר, תל גדור, רצועת חוף, אטרקציות רבות לילדים בפארק אקו, הטכנודע, אתרי מורשת, קניון חדש ועוד.

חדרה ונדל"ן

חדרה מתפתחת בצעדי ענק ובשנים האחרונות היא הפכה למעצמת נדל"ן.  בשנים הבאות אמורות להיבנות בעיר יחידות דיור רבות, כל זאת כתוצאה מהעבודה המאסיבית של בניית העיר ופיתוחה. אם בעבר, חדרה הייתה בעיקר בתי קרקע ובתי דירות בהם 3-4 קומות, כיום מדובר על עיר בה נבנו מגדלים על הים, האקו פארק הענק ואחד הקניונים הגדולים בישראל,  קניון 'מול החוף וילג'. בתקופה האחרונה מ"ר בדירת מגורים בחדרה עומד על כ- 18 אלף ₪ ומחירי הדירות להשקעה נמוכים (באופן יחסי), דבר אשר מוביל לפעילות נדל"נית ענפה שעיקרה מכירה וקנייה של דירות. כל אלו מובילים רבים להחלטה לקנות או למכור דירה בעיר וכאן נכנס לתמונה אותו שמאי מקרקעין בחדרה, אשר יכול להיות להם לעזר רב.

שמאות מקרקעין בחדרה

  • חשוב לדעת שחדרה היא עיר בה יש קרקעות רבים (כולל קרקעות חקלאיות שחלקן עתידות לעבור שינוי ייעוד). רבים עוברים לעיר זו בשנים האחרונות והיא נהנית מהגירה חיובית. מגמת עליית המחירים של השנה האחרונות ממשיכה וקיים עניין רב בקרקעות ודירות. על השמאי לבחון גם את מצבו המשפטי של הנכס תוך בחינת הסדר חובות בהוצאה לפועל וכיו"ב. אם גם אתם מעוניינים למכור או לקנות למטרת השקעה טרם ביצוע הפעולה חשוב שתעשו "בדק בית" וזאת באמצעות שמאי מקרקעין בחדרה אשר יוכל לספק לכם הערכה ריאלית של שווי הדירה או הקרקע אשר בבעלותכם או זו אותה אתם רוצים לקנות. משרד שמאות מקרקעין אביטל אליסף מעסיק צוות מומחים בעל ותק במקרקעין חדרה ובעל ניסיון בביצוע  שומות רבות בעיר.

    .

שמאי מקרקעין בחדרה - כל השירותים

שמאי מקרקעין בחדרה מתמקדים בשירות הערכת שווי לנכסים, אך לא רק. שכן, שירות הערכת שווי משלב / מחייב פעמים רבות שירותים נוספים:

  • תמ"א 38 ופרויקטים של פינוי בינוי– בדיקת היתכנות כלכלית טרם כניסה לעסקה או בטרם בחירת יזם שיהיה אחראי לפרויקט נדל"ן בחדרה. שמאי מקרקעין בחדרה יבצע את הבדיקות הנדרשות ויספק לכם דו"ח שעיקרו הרווחיות הצפויה. בנוסף, שמאים נוטים להתמקד גם בכל הקשור אל התחדשות עירונית.
  • הערכות שווי – לכל סוגי הנכסים בענף הנדל"ן המיועדים למכירה, קנייה או השכרה וזאת על מנת לדעת מהי הכדאיות הכלכלית להשלמת אותה עסקת נדל"ן בה מעוניינים.
  • היטל השבחה – בעת מכירת נכס ייתכן ותחויבו עבור היטל השבחה. שמאי מקרקעין יוכל לעדכן אותכם האם אתם לאכן צפויים לתשלום היטל זה והערכה לגבי הסכום. אם כבר נדרשתם לשלם את ההיטל תוכלו להיעזר בשירותיו של שמאי מקרקעין בחדרה למטרת ערעור למטרת הפחתת חיוב ההיטל. הערעור תמיד יכלול הגשת שומה נגדית על ידי שמאי מקרקעין.
  • חוות דעת משפטית – שמאי מקרקעין יספק לכם חוות דעת משפטית באם כל הקשור אל עסקת הנדל"ן שלכם, הגיעה לבית המשפט.
רכישת דירה

בחירת מושכלת של שמאי מקרקעין בחדרה

חוק המקרקעין מחייב את שמאי המקרקעין ברישיון מטעמו של משרד המשפטים. רישיון זה יינתן למי שסיים תואר ראשון בתחום שמאות מקרקעין, עמד בכל הדרישות הלימודיות דבר הכולל גם את מבחני מועצת שמאי המקרקעין. רישיון יינתן רק לאחר תקופת התמחות אצל שמאי מקרקעין מוסמך למשך שנה עד שנתיים.

כמו כן, טרם בחירת שמאי מקרקעין בחדרה חשוב לוודא שאותו מומחה בו אתם מעוניינים אכן מכיר את חדרה היטב בכל הקשור אל ההיבט של הנדל"ן על כל סוגי הנכסים. יש לוודא שהוא מציע היקף שירותים המתאים לכם, שהוא בעל ניסיון רב בעסקאות הדומות לעסקה בה אתם מעוניינים ולסיכום, תמיד יש לוודא שיש המלצות על אותו שמאי.

 משרד שמאות מקרקעין בחדרה ובאזורים נוספים בארץ מעמיד לרשותכם צוות מומחים בתחום השמאות.  שמאי המקרקעין של המשרד מומחים בכל הקשור אל הערכות שווי לכל סוגי הנכסים ומאגדים ניסיון רב שנים בשוק הנדל"ן בחדרה הכולל הערכות שווי לנכסי מגורים, בדיקות כדאיות כלכליות להשלמת עסקאות נדל"ן ועוד.

מעוניינים בשירותי שמאי מקרקעין בחדרה?

צרו קשר ישיר עם שמאי מקרקעין אליסף אביטל בטלפון 054-5765548

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן