שמאי מקרקעין בהרצליה

שמאי מקרקעין בהרצליה, מה תפקידו?

לאורך החיים יכול מאוד להיות שתמצאו את עצמכם צריכים שירות של שמאי מקרקעין בהרצליה. אליסף שמאי מקרקעין נמצא כאן כדי לתת לכם את המידע המקצועי שיעזור לכם להבין בדיוק מתי נכון לקרוא לאיש מקצוע, שמאי מקרקעין ומה השירותים אותם הוא נותן.

מה התפקיד של שמאי מקרקעין?

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע ששמו מתאר במדויק את מעשיו. מדובר על מי שתפקידו לבצע הערכת שווי נכס נדלני זה או אחר. כאשר אנחנו מדברים על נכס נדלני אנחנו כמובן מדברים על כל סוג של נכס. זה יכול להיות מבנה חקלאי, זה יכול להיות בית או דירת מגורים, מוסד ציבורי או שטח שמיועד לבניה. מכאן תפקידו של שמאי מקרקעין הוא לבחון את המצב בעיניים של איש מקצוע ולהגיד מה השווי של הנכס עבור שורה של מקרים עליהם נדון כעת בהרחבה.

איך בוחנים את הערך של הנכס?

עולה שאלה מדוע בכלל שמאי מקרקעין בהרצליה הוא איש מקצוע נחוץ, הרי על פניו השוק הוא זה שקובע את מחירו של הנכס. הרי אנחנו לא צריכים שמאי מיוחד שיגיד לנו כמה בערך אמורים לעלות כמה תפוזים ומה הערך של גרביים בחנות הטקסטיל שבמרכז המסחרי. הדבר נכון כמובן גם לנכסים הנסחרים בבורסה, כמו מניות או איגרות חוב. המחיר של כל אותם נכסים נמדד על פי ערכים של השוק החופשי, כך שהשאלה היא מה התפקיד של שמאי מקרקעין ולמה מדובר על איש מקצוע ייחודי לתחום הנדלן.

התשובה היא שבעולם הנדלן אנחנו יכולים לראות שוני גדול במחיר הדירות או הנכסים השונים גם אם אלו ממוקמים אחד ליד השני או נראים אותו הדבר. קיימים אלמנטים שונים המשפיעים על מחירו של הנכס, את האלמנטים הללו בוחן שמאי מקרקעין ונותן הערכה.

איך בוחנים מה הערך של הנכס?

הנה רשימה קצרה של אלמנטים אותם יש לבחון לאורך תהליך השוואת המחיר:

  1. המיקום של הנכס: נכס באיזורי ביקוש הוא באופן טבעי מה שהשווי שלו עולה במידה ניכרת. הערך של הנכס נמדד בעיקר כתוצאה מהפרמטר החשוב כל כך הזה.
  2. המצב של הנכס: נכס משופץ עם תשתיות חדשות העובדות היטב הוא יהיה נכס שהשווי שלו יהיה יקר יותר, כמובן, מאשר נכס שהוא רק שטח פתוח או מה שיש בו תשתיות לא טובות דיין שיש לבצע עבורן שורה של שיפוצים.
  3. האם יש היתרים לתוספות בניה: כל מה שנוגע לרגולציה הוא מה שבישראל עלול להיות גורם מעקב באופן משמעותי. כך שנכס שכבר יש לו את האישורים הנדרשים הוא בדרך כלל מה שהשווי שלו יעלה במידה ניכרת.
שמאי מקרקעין בהרצליה

למה חשוב לבחור שמאי מקרקעין מקצועי?

שמאי מקרקעין בהרצליה הוא מי שעוזר לכם לבצע עסקאות בתחום הנדלן. זה לא משנה אם אתם קונים בית או מוכרים אותו, חשוב שתדעו מה ערכו בשוק כדי שתוכלו להבין טוב יותר האם העסקה משתלמת עבורכם. בנוסף על כך, הרבה פעמים שמאי מקרקעין בהרצליה ישים לב למה שאתם לא בהכרח תתנו עליו את הדעת. זו יכולה להיות תקלה זו או אחרת שמורידה את ערך הנכס, התשתיות ברחוב, מחסור בפיתוח של הסביבה ועוד.

שמאי מקרקעין מקצועי הוא פשוט מי שהתפקיד שלו הוא לעזור לכם לבחור נכון. לכן זה חשוב כל כך שיהיה איש מקצוע מנוסה ואחראי כדי שבאמת, בסופו של דבר, תהיו בטוחים כי קיבלתם הערכה מדויקת ונכונה שתאפשר לכם לבצע את הבחירות הנכונות.

בירור של שמאי מקרקעין יכול להוריד את גובה המס אותו תידרשו לשלם

בכל רכישה בתחום הנדלן יש לשלם סכום מסוים של מס עבור המדינה. התפקיד של שמאי מקרקעין, בין היתר, הוא לעזור לכם להביא את כל אותם פרמטרים שהופכים את הנכס שווה פחות אל המדינה, מה שיאפשר לכם לבקש ממנה, מרשות המיסים במקרה הזה, להוריד את גובה המס אותו תידרשו לשלם.

גם במקרה הזה ההמלצה היא כמובן לבחור איש מקצוע מנוסה שיודע איך לבצע את המהלך באופן כזה שישתלם עבורכם, הלקוחות.

אליסף שמאי מקרקעין בהרצליה ישמח לתת לכם שירות ומענה לביצוע שמאות לנכס.

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן