שמאי מקרקעין בבאר שבע

ישנם כל מיני גורמים שהשפיעו על כך שישראלים רבים ימצאו את עצמם משקיעים בנדלן בבאר שבע ויחפשו שמאי מקרקעין בבאר שבע. הסיבה הראשונה היא כמובן העליה הדרסטית בשווי הדירות שחלה כאן כבר כמה עשורים. זה לא משנה לאן תפנה את מבטך, בישראל כמעט תמיד שווי הנדלן יהיה במגמת עליה מה שכמובן מעודד את המשקיעים שמחפשים כל הזמן אפיק נוח ובטוח להשקעות.

הסיבה השניה שמביאה לא מעט ישראלים לחפש דירות היא איזו תפיסה מובנית בנרטיב הישראלי המביא ישראלים רבים לחפש דירה משלהם. מדובר על וויכוח מורכב שלא נדון בו כעת, לגבי השווי של מהלך מאין זה, אבל אין מי שיגיד כי השקעה של הכסף במקום בשכר דירה במשכנתא הוא לא מהלך נכון במרבית המקרים.

מה התפקיד של שמאי מקרקעין?

בניגוד לאפיקי השקעה נוספים כמו במניות או איגרות חוב הנסחרות בבורסה, בעולם הנדלן אין יחידה אחת הדומה לרעותה. אנחנו נסביר את הדברים באופן יותר פשוט: אין בניין או בית או כל נכס נדלני אחר שערכו הוא בדיוק כמו הערך של הנכס שנמצא לידו. בניגוד למניות של חברת הייטק השוות במדויק זו לזו ושהשווי שלהן נמדד בכלים של שוק ההון בלבד, כאן מדובר על מה שההחלטה בדבר שוויו תלויה בהרבה מאוד גורמים.

אלמנטים כמו מיקום הדירה, האופן בו היא נראית, התשתיות שעוטפות אותה ושורה של אישורים שקיימים או לא קיימים עבור בניה נוספת הם שלל גורמים המשפיעים בסופו של דבר על המחיר של הדירה. מי שבוחן את כל האלמנטים הללו ונותן את הגושפנקא הסופית הוא שמאי מקרקעין בבאר שבע.

עבור מה כדאי להתייעץ עם שמאי מקרקעין בבאר שבע?

שמאי מקרקעין בבאר שבע יכול לבוא לעזרתכם בשורה של מקרים אותם נמנה כעת:

  1. כאשר אתם מחפשים דעה שניה על נכס שאתם מעוניינים לרכוש: במידה ואתם מעוניינים לרכוש נכס כזה או אחר, זה מקובל לבקש קבלת חוות דעת נוספת של שמאי מקרקעין מקצועי.
  2. כאשר אתם מעוניינים למכור את הנכס שברשותכם: לפני כל משא ומתן חשוב שתדעו בדיוק איפה אתם עומדים ביחס לשוק.
  3. בחינה של מצב הנכס במידה וקבוצה של דיירים מתלבטת האם לקבל את הצעתו של יזם בענף הבניה: היום מדובר על מראה שכיח באופן יחסי. הופעתם של פרויקטים לבניה מתחדשת ברחבי העים במדינת ישראל היא כמובן צעד מבורך, אבל באותה מידה חשוב שאתם, אלו שמעמידים את ביתם בסכנה, תדעו מה הערך שיתווסף לערך הדירה שלכם במקרה בו אתם צריכים לתת את רשותכם לתחילתו של תהליך תמ"א 38 או תהליך של פינוי בינוי. שמאי מקרקעין בבאר שבע יוכל לבצע הערכת שווי נכס היום ובכמה השווי יעלה לאור הבניה המתחדשת.

מי יכול להיות שמאי מקרקעין?

כדי להיות שמאי מקרקעין יש לעשות תואר ראשון בתחום ולעבור בחינות שמכשירות את הסטודנט והופכות אותו לשמאי מקרקעין מין המניין. שמאי מקרקעין צריך להיות מי שיש לו לא רק ידע אלא גם את ההגינות הבסיסית כדי לתת לכם את הנתונים המדויקים שיאפשרו לכם לפעול באופן הנכון ביותר לאינטרסים שלכם.

חשוב לדעת כי מקצעונות של שמאי מקרקעין היא לאו דווקא לתת לכם את המחיר שאתם מעוניינים לשמוע, התפקיד של שמאי מקרקעין הוא להציג בפניכם את המציאות באופן הפשוט ביותר כדי לאפשר לכם לנקוט בצעדים הנכונים.

שמאי מקרקעין בבאר שבע

חוות דעת לבית משפט

קיימים מקרים בהם שמאי מקרקעין בבאר שבע נותן חוות דעת שיכולות להיות בעלות ערך בבית משפט. במידה ונקלעתם לסכסוך משפטי הנוגע לתחום הנדלן, שמאי מקרקעין יכול להשלים את עבודת עורך הדין ולהוכיח כי מחיר הנכס הולם את העמדה שאתם מציגים לפני בית המשפט. אל תשכחו כי הרבה פעמים גם הצד השני יביא שמאי מקרקעין מטעמו וזה ינסה לשכנע כי הוא זה שצודק בוויכוח. מכאן שנדרשת אצל שמאי מקרקעין מידה מסוימת של מקצוענות כדי לעמוד בלחצים המופעלים עליו שעה זה עומד ונותן עדות בפני בית המשפט.

אתם מוזמנים ליצור קשר

אליסף שמאי מקרקעין בבאר שבע, אשמח לעמוד לשירותכם ולעזור בכל אחד מהתחומים שצויינו לעיל. העבודה תעשה ביסודיות ובמקצועיות במחירים משתלמים המאפשרים לכל אזרח במדינת ישראל לקבל את השירות הטוב ביותר.

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן