שמאי מקרקעין באשקלון

אשקלון הוא עיר נהדרת באזור הדרום ואחת הערים היותר נחמדות לגור בהן באזור זה, בעיקר בשל הטייל והקרבה לים אך גם בשל העובדה שמדובר באנשים טובים וחמים, אופציות נדל"ן אטרקטיביות יחסית ועוד. שמאי מקרקעין באשקלון יספק לכם הערכת שווי נכס לנכסים באזור וכך תוכלו להעריך בצורה מדויקת יותר את שווי הנכס שאתם רוצים לקנות. שמאי מקרקעין מנוסה ומקצועי למעשה יוכל לסייע במקרים רבים ושונים ולא רק בהערכת שווי הנכס.

מי זקוק לשמאי מקרקעין?

שמאי מקרקעין יכול לעזור לכל מי שרוצה לרכוש נכס או למכור נכס בישראל. הערכת שווי הנכס חשובה מאוד והיא כוללת בדיקות מקיפות אודות הנכס עצמו, הבניין, הסביבה, התשתיות, נכסים העתידים לקום באזור בקרוב ועשויים להשפיע על הנכס הייעודי, בדיקת בעלות על הנכס ועוד. כמו כן לפני נטילת משכנתא הבנק מחייב הערכת שמאי מדויקת לשווי הנכס. בנוסף שמאי מקרקעין באשקלון ובכלל שמאים עשויים להידרש בחוות דעת לבית המשפט במקרים שונים. את השמאי יכולים לזמן אנשים פרטיים, אנשי עסקים, משקיעים וכמובן גופים שונים. השמאי צריך להיות ניטרלי ומקצועי בנוגע להערכת הנכס ולא לשקר בנוגע להערכת שווי הנכס.

מה בודק שמאי מקרקעין באשקלון בהערכת שווי הנכס?

השירות העיקרי של שמאי, לא משנה מי קהל היעד שמזמין אותו ולאיזה סוג נכס, הוא למעשה הערכת שווי הנכס. יכול להיות שמדובר בדירה בבניין, בית קרקע, בבניין שלם, בנכס מסחרי כלשהו או אפילו בקרקע. השמאי מבצע בדיקות שונות ומקיפות אודות הנכס, הסביבה ובדיקות אחרות כדי להעריך את שווי הנכס. לדוגמה: שמאי מקרקעין באשקלון יבדוק עסקאות קודמות שבוצעו בעיר ואפילו באותו אזור של הנכס הנבדק ויבדוק עלויות של נכסים דומים שנמכרו. לאחר מכן הוא יבצע בדיקה של סביבת הנכס: כלומר תשתיות קיימות של הנכס ושל הבניין, האם יש מגדל שעומד לקום באזור שעשוי להסתיר את הנוף או לפגוע בערך הנכס בדרך אחרת) ועוד. מלבד בדיקות אלה השמאי מבצע גם בדיקות משפטיות כמו מי הבעלים החוקיים של הנכס, לוודא שהנכס לא משועבד, לבדוק את רישום הדירה במנהל מקרקעין בישראל ועוד. השמאי בודק גם היתרי בניה של הנכס ובאזור הנכס, בדיקות תכנוניות לוודא שאין חריגות בניה בנכס, בדיקה של היטלים ומיסים לוודא שאין חוב רשום על הנכס, בדיקות הנדסיות ועוד.

איך לבחור שמאי מקצועי ומנוסה?

  • רישיון – כדי לעסוק בתחום השמאות יש הצורך בתואר ראשון, בהעברת מבחן מועצת השמאים, בסטאז' והכשרות מקצועיות נוספות. בסופו של דבר השמאי מקבל רישיון לעסוק בתחום זה ונרשם בפנקס השמאים בישראל. ללא רישיון ורישום בפנקס השמאים אי אפשר להסתמך על אמינותו והערכתו של אותו שמאי.
  • המלצות – חשוב לבדוק המלצות מלקוחות עבר, לקרוא המלצות באתר, בגוגל מיי ביזנס, המלצות אותנטיות בדף הפייסבוק ועוד.
  • מחיר – בדקו את המחיר ממוצע לסוג השירות שאתם צריכים והאם המחיר של השמאי עומד בטווח המחירים הממוצע בשוק ולא גבוה מכך בצורה מוגזמת. גם מחיר נמוך מדי עשוי להדליק נורה אדומה.
  • תחושת בטן – שוחחו עם השמאי, הסבירו לו על הנכס ושמעו ממנו על הבדיקה ולפי תחושת הבטן שלכם תוכלו להעריך אם להזמין אותו או לבחון שמאי אחר.
  • סוג השירות – על אף ששמאי מקרקעין אמור להיות מוסמך להערכת סוגי נכסים שונים יש שמאים שמעדיפים למשל להתמחות בהערכת שווי נדלן למגורים ואחרים מעדיפים להעריך נכסים מסחריים. יש שמאים שמוכנים לתת חוות דעת לבית המשפט ואחרים מעדיפים להימנע מזה ולבצע הערכות סטנדרטיות ללא מכתבי המלצה לבית המשפט או שירותים מורכבים אחרים.
שמאי מקרקעין באשקלון

הכירו את אליסף שמאי מקרקעין באשקלון:

אליסף שמאי מקרקעין באשקלון הוא שמאי מקרקעין מוסמך עם רישיון לעסוק בתחום ורשום בפנקס השמאים. אליסף בעל ניסיון רב שנים בתחום ויודע להעריך בצורה מדויקת ביותר כך נכס, במיוחד כאשר מדובר על אשקלון, אחת מהערים בהן הוא פעיל מאוד ומכיר היטב את הנכסים באזור. בין אם אתם צריכים את השירות להערכת שווי נכס לפני מכירה או קניה של דירה, בין אם אתם צריכים חוות דעת לבית משפט ובין אם אתם צריכים שירות אחר של שמאי מקרקעין נשמח להעניק לכם אותו במקצועיות רבה ומכל הלב. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן