רכישת בית פרטי

רכישת בית פרטי, אם אתם עומדים בפני רכישה של בית פרטי, אנחנו לא יכולים להיות יותר שמחים עבורכם. אין ישראלי שלא מכיר את האתגרים העצומים העומדים בפני מי שמעוניינים לקנות דירה במדינה הזו. אבל, מעבר לסכום הכסף הדרוש ליציאה לדרך ומעבר לבחירות הנובעות משיקולים של נוחות, היכרות עם האזור ומידת ההתאמה של מבנה הבית הפרטי לצרכים שלכם, יש עוד כמה שיקולים אותם כדאי לכלול לפני שתרכשו את הבית החדש שלכם. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע שאולי היה חסר לכם בדרך לרכישה.

האם התייעצתם עם שמאי מקרקעין?

לקנות בית זה ממש לא רק לקנות מקום שיספג לכם גג לראש. ביחוד בעידן הנוכחי, שעה שמחירי הנדלן מזנקים, הרי שרכישת בית פרטי היא גם הדרך שלכם להבטיח את עתידכם, במישור הכלכלי. בית למגורים הוא נכס להשקעה בכל מובן. נכס להשקעה, כלומר, רכישה של הבית הפרטי היום צריכה לשרת אתכם בשנים הבאות. הכסף אותו אתם משקיעים היום לרכישה של הבית, יניב פירות בהמשך. אם על ידי מכירה של הבית לדיירים חדשים ואם על ידי השכרה של הנכס בהמשך. בתור מי שאין להם ניסיון קודם, איך תוכלו להעריך את שווי הנכס לא רק היום, אלא גם בשנים שעוד יבואו? יתרה מכך, גם כעת, אם אתם רוצים לעשות עסקה מוצלחת, כדאי לפנות לשמאי מקרקעין כדי לקבל תמונה כללית לגבי שווי הנכס היום, כך שתלכו על הצד הבטוח ותבינו האם כדאי לכם להשקיע ברכישת הבית.

אילו פרמטרים נבחנים על ידי שמאי מקרקעין

בגדול, כדי להעריך את ערך הנכס, השמאי צריך לבדוק את הפרמטרים הבאים:

  1. סביבת המגורים: כל יתרון של שכונת המגורים מוסיף לערך הנכס. מיקום מרכזי, מוסדות חינוך מצויינים הממוקמים בסביבה, גישה לנתיבי תחבורה ראשיים ועוד. אגב, ערך הנכס יכול לעלות משמעותית, במידה ויש היתכנות לפיתוח של התשתיות מטעם הרשות המוניציפלית או מטעם מדינת ישראל.
  2. מה מצב הנכס: האם יש ליקויי בניה חריגים? האם הבית משופץ או כזה הדורש שיפוץ? אולי אנחנו מדברים על נכס שזכה להיתר בניה ולכן הפוטנציאל לעליית ערך הנכס מוסיף לשווי של הבית כבר היום? שמאי מקרקעין ידע להצמיד את תג המחיר המדויק בהתאם לנתונים הללו.
  3. ערך עסקאות מסוג זה בשוק: שוק הוא תוצאה של ביקוש והיצע. שמאי מקרקעין יבין מה ממוצע העסקאות שנערכו לאחרונה, אשר אפשר להשוות אותן לנתוני הפתיחה של הרכישה שלכם, כך שיהיה עוד אלמנט שיצביע על הערך הפוטנציאלי של הנכס האמור.

לבדוק ליקויי בניה, רמת קרינה ועוד בטרם רכישת בית פרטי

אחרי השיחה הארוכה על התפקיד של הבית הפרטי בתור נכס להשקעה, אנחנו רוצים לקחת אתכם צעד קדימה ולהזכיר לכם כי אם אתם בטרם רכישת בית פרטי, אתם לא רק רוכשים נכס, אלא, בית. בדיקת קרינה תיתן לכם ביטחון להרגיש בטוחים ולדעת כי מדובר על מקום בו אתם ובני המשפחה שלכם יכולים להתגורר בבריאות וביטחון. בדיקת קרינה היא בדיקה אותה מבצעים אנשי מקצוע המומחים בנושא הזה. את הבדיקה הם עורכים מלווים בציוד מגן וציוד מתאים לבחינת הנתונים בשטח. לעיתים, רמת הקרינה בנכס תוביל להמלצה חד משמעית, להימנע מרכישת הנכס. לעיתים, אנשי המקצוע יעזרו לכם להבין איך לעצב את הבית בצורה חכמה. למשל, אם חדר אחד עמוס קרינה ובחדרים אחרים אין בעיה, יכול להיות כי שווה להפוך את החדר לחלל אחסון, זו כמובן רק דוגמא אחת מיני רבות.

רכישת בית פרטי

כך או אחרת, אנחנו מאחלים לכם רכישה מוצלחת ושמחה רבה בביתכם החדש. לפרטים נוספים והתייעצות, מוזמנים ליצור קשר.

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן