איך ניתן לשדרג את חוויית המגורים ואת ערך הדירה בעזרת קבלן אלומיניום?

קבלני אלומיניום יכולים ממש לשנות את מרחב המגורים ולשדרג את הדירה פלאים, מה שכמובן מוביל למחיר דירה גבוה יותר. אבל רגע לפני שמזמינים קבלן אלומיניום מומלץ לשיפוץ הבית, חשוב להבין לעומק כיצד אנשי מקצוע אלו יכולים לתרום לעליית ערך הנכס.

בסופו של דבר, החלפות של דלתות, ארונות או חלונות אלומיניום, מצריכות עבודה מעמיקה יותר של שדרוג הבית. כפועל יוצא מכך, גם יקרה יותר מאשר שדרוגים קטנים אחרים. עם זאת, ההבדל יהיה משמעותי ובהחלט מבורך. בתוך כך, כל אחד ואחת עושים את השיקולים שלהם ומחליטים כיצד לשדרג את הבית בהתאם לתקציבם.

מחפשים קבלן שמתמחה בעבודות אלומיניום? בקרו באתר https://sorag.co.il למידע נוסף.

כדאי לשקול החלפת חלונות, התקנת מדרגות, מעקות ועוד?

עם מעקות אלומיניום, מדרגות, חלונות, דלתות, מסגרות אלומיניום לחלונות ועוד, אפשר ליצור מראה מודרני ונצחי, שימשיך להיות רלוונטי לאורך זמן רב. זאת, בעוד שהאלומיניום חזק אך קל משקל והוא נחשב קל לעיצוב בגימור מסוגים שונים. בהיבט הזה, השימוש באלומיניום הוא רבגוני למדי.

לבסוף, זה הכול עניין של תקציב. בין אם מעוניינים להתקין חלונות אלומיניום חדשים בבית, להחליף דלתות או ארונות, להתקין מדרגות אלומיניום ועוד, חשוב לקבל מראש כמה הצעות מחיר לפני שסוגרים עם אנשי מקצוע אלו או אחרים. לאחר השוואת מחירים, קל הרבה יותר לבחור בדרכים לשדרג את הבית.

היתרונות של עבודות אלומיניום בבית

אלומיניום הוא אינו חומר גלם אשר מחליד כמו חומרים אחרים, ולכן הוא נחשב עמיד לאורך זמן. כמו כן, מדובר בחומר שנחשב קל לניקוי ולתחזוקה כללית, מה שהופך אותו לכלכלי בטווח הארוך. זאת, בהפוך מחומרים כמו עץ, שמצריכים שימון, שימור וטיפול נגד מזיקים, טרמיטים וכו'.

יתרונות נוספים בעבודות אלומיניום:

  • עומק עיצובי – אלומיניום מגיע במרקמים, גוונים וצבעים ייחודיים, מה שעוזר לייצר עומק עיצובי בדירה.
  • ניתן לשילוב חופשי בעיצוב הבית – אלומיניום משתלב היטב עם כל סוגי הריהוט וסוגי העיצוב, החל מכפרי, דרך מודרני וכלה בעיצובי בתים חכמים.
  • פרקטיות חומר הגלם – אלומיניום נחשב חומר קשיח, בטיחותי ופרקטי שלא מתקלקל, מחליד או נסדק.
  • יכולת בידוד – אלומיניום מאפשר להנות מיכולת בידוד גבוהה שעוזרת לשמור על אקלים נוח בבית (וכך לחסוך גם בחשבון החשמל).
  • אקולוגי לסביבה – ניתן לעבוד עם אלומיניום ממוחזר, שזו בחירה ירוקה יותר מבחירה בחומרי גלם אחרים.

כמה עולות עבודות אלומיניום?

  • מחיר עבודות אלומיניום עשוי לנוע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים, תלוי בסוג העבודה הנדרשת. למשל, מחיר התקנת חלון אלומיניום יכול לנוע בין כ-1,350 ₪ ל-4,000 ₪ למטר רבוע. בכל הקשור לשדרוגים קטנים לבית, ניתן לדוגמה להחליף ידיות לחלונות אלומיניום בכ-350 ₪ – 600 ₪.

    אם מעוניינים לשדרג את סביבתו של בית פרטי, אפשר להתקין גדר אלומיניום בכ-700 ₪ – 1,200 ₪ למטר אורך. כמו כן, עבודות אלומיניום מאפשרות התקנת מדרגות מעוצבות לבית, מעקות, סורגים ועוד. הכול עניין תקציבי, עיצובי ובהתאם לכישורי הקבלן.

איך ניתן לשדרג את חוויית המגורים ואת ערך הדירה בעזרת קבלן אלומיניום?

ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו בקישור: לחצו כאן.

דילוג לתוכן